sobota 23. ledna 2016

Rohlíky



Tak jsem si nachystala na rohlíky. Rikam si "dam tam jen 5g kvasnic " ,aby to pomalu kynulo a nechutnalo po kvasnicich. Kvaskove dětem nechutnají .
A šla jsem uspat dite. No nezabrala jsem taky ? 
Když jsem přišla meli velikost male veky. Na řezu 6,5cm ! No tak jsem je upekla

5g čerstvých kvasnic

350ml vody
špetka cukru
100g hladke mouky
500g polohrube 
15g soli
30g sádla

Hladkou, kvasnice, cukr a část vody jsem si rozkvasila přes noc. Ráno v robotu přidala zbytek. Nechala jsem dvě hodiny kynout poblíž topení a usoulela rohlíky. Nevím jak dlouho mají kynout ,proto ze jsem usnula ,ale tyhle torpéda tam leželi 4 hodiny. Myslím si tedy ,že dvě budou stačit. Pekla jsem 13-15 minut (záleží na troube) na 250°C .
Kropila jsem vodou pred i po a i zaparila troubu .

Žádné komentáře:

Okomentovat